DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

středa 20. prosince 2017

Home » » Asphyxovy zápisky - Běžky - Šumava - zahájení běžkařské sezóny - 20. 12. 2017

Asphyxovy zápisky - Běžky - Šumava - zahájení běžkařské sezóny - 20. 12. 2017


Asphyxovy zápisky - Běžky - Šumava - zahájení běžkařské sezóny

Dnes konečně padla. Od léta první den dovolené. Sice jen několik, ale všichni jsou ve středu v práci nebo ve škole. Co sám v Plzni? Vstanu raději ve čtyři ráno, posnídám já už ani nevím co a v pět dvacet vyrážím vlakem do tmy. V osm vystupuji sám v Železné Rudě. Nikde nikdo, jen pár cestářů nadává, kolik je všude kurva sněhu. Musím se tomu smát, já kvůli bílým peřinám právě přijel. 

Beru to svěží chůzí pod Debrník, nasazuji běžky už dole u hřbitova, není protaženo a najednou zjišťuji, že se směju jako blázen. Terapie horami, sněhem a tichem může začít. Ve vlaku pořád střídám nové Morbid Angel s letošními Moonspell. Ale jen cestou, v lese už pouze nasávám šustot padání sněhu z větví, vyděšeného tetřeva, kterého jsem ráno vyrušil. Nepotkám nikoho, za celou dobu ani nohu. Krása, nádhera, křišťálově čistý sníh. Čerstvý, našlehaný větrem. Dole Pod Polomy se v údolí válí mrznoucí mlha a slunce vykoukne jen na chvilku, brzy se stmívá. Musím přidat, jede mi vlak nazpátek. Bílá nadílka je čerstvá, těžká.

Očištěn, utahán, znaven, ale spokojený sjíždím dolů. První živáček, mladý Vietnamec. Zdraví mě: "Ahóóóój voléééé."  Už jsem zase v civilizaci. Zalezu do vlaku, sním zbytek skvělé svačiny od ženy a koukám do kraje. Běžkařskou sezónu jsem zahájil ve velkém stylu. Už se těším na příště. Mám se hlídat, tak sice nebylo moc kilometrů, ale stejně, na Šumavě je tak krásně!

Více ve fotografiích (jen telefonem):

je právě 5:20 ráno v Plzni

konečně hory


můj oblíbený hřbitov, aneb death metal pod sněhem


stopááááááá









pán hor





já su tak šťastné:)



tělo znaveno, mysl vyčištěna, mise splněna

více fotek zde:
Share this games :

TWITTER