DEATH, THRASH, BLACK, HEAVY, DOOM AND ROCK METAL ZINE

- REVIEWS, REPORTS, INTERVIEWS - SUPPORT METAL UNDERGROUND

čtvrtek 20. července 2017

Home » » Recenze/review - BLOODLUST - At the Devil's Left Hand (2017)

Recenze/review - BLOODLUST - At the Devil's Left Hand (2017)


BLOODLUST - At the Devil's Left Hand
CD 2017, Caverna Abismal

Těšil jsem se každý den domů, abych mohl konečně odhodit svoji společenskou přetvářku. Oblékal jsem se jako had do nové kůže, pořádal obřady plné černé magie. Velebil jsem temné síly, zaobíral se okultismem. Obdivoval jsem nahé dívky na oltářích, uctíval jsem síly, o jejichž původu toho příliš dosud nevíme. Propadl jsem navěky pravému black thrash metalu. Propadl jsem BLOODLUST.


Pokaždé, když slyším podobnou kapelu, neubráním se vzpomínkám na první setkání s kazetami VENOM, HELLHAMMER, SODOM, CELTIC FROST, POSSESSED. Zatmí se mi před očima a veškerými póry svého těla doslova nasávám všechnu tu starobu. Podobná hudba je pro mě totiž stále víc uvěřitelnější, než zástupy dnešních umělých skupin. Co na tom, že postupy jsou jednoduché a předvídatelné? O to víc vynikne jejich síla.




"At the Devil's Left Hand" je albem, které nijak nevybočuje z hranic stylu. Vůbec mi to nevadí, oceňuji u něj černou jiskru, rychlost, zběsilost a hlavně satanskou auru zasmrádlých melodií. Australané vzali to nejlepší, co bylo v dávných špinavých časech složeno, přetvořili to k obrazu svému a navíc přidali obrovskou porci feelingu. Kdo vydrží u jejich hudby sedět v klidu, tak by se neměl už nikdy účastnit okultních seancí. BLOODLUST kolem sebe plivou jedovaté sliny plné síry, odhodlání a černé magie. Mají velký cit pro temné melodie, pro chlad a smrt. Beru do rukou svoji vlastní lebku a rozmlouvám s ní o bytí či nebytí. Z kříže se na mě směje Ježíš a kolem chodí Smrtka s kosou v ruce. Ano, tady se mi líbí, sem patřím. Black thrash metal, který není z tohoto světa! Vynikající!


sumarizace:

Špinaví black thrasheři BLOODLUST mezi nás vyvrhli pořádně plesnivou mršinu. Ostrý, nekompromisní thrash s morbidními melodiemi, krutostí a silou. Pokud máte rádi staré, dobré poctivé časy, budete určitě spokojeni jako já. Řeže to, pálí to a kope jako splašený kůň. Songy, připomínající údery pěstí do obličeje. Australská thrashová kreatura se probudila, aby nás spálila černým ohněm. Už vás někdo někdy bodl rezavým nožem do břicha? Pocity jsou při poslechu hodně podobné. Thrash/black metal, který řeže jako sekáček na maso! Velmi dobře!

Asphyx says:

The dirty black thrash BLOODLUST casted up among us a really moldy carcass. Sharp, uncompromising thrash with morbid melodies, cruelty and power. If you like old good honest times, you will definitely be satisfied as me. It cuts, burns and kicks like a runaway horse. Songs reminding punches to the face. Australian thrash creature woke up to burn us with black fire. Have you ever been stabbed with a rusty knife into the belly? Feelings are very similar when listening. Thrash/black metal that cuts like a cleaver! Very well!

the Devil's soldiers are:
Spectre - bass/rhythm guitar
Disaster - drums and vocals
the General - lead guitar
Thanatos - guitar (live)
Seb - drums (live)

TRACK STREAM:
http://cavernaabismal.bandcamp.com/album/bloodlust-at-the-devils-left-hand-cd-tape
 
Share this games :

TWITTER